Моніторинг якості оcвіти на рівні ЗОШ здійснюється з ініціативи і під керівництвом її адміністрації. Безпосереднє проведення робіт зі збору, систематизації й узагальнення інформації, написання доповіді можна покласти на тимчасові робочі групи, сформовані з числа представників управлінської ланки школи, членів педагогічного колективу, керівників методичних об'єднань, функціональних підрозділів. До роботи можна залучати на договірній основі вчених і фахівців, які представляють наукові й освітні установи, дослідницькі й управлінські структури.
***********************************************************************************
Зміст самообстеження школи щодо якості освіти
1. Якість основних видів діяльності. Можливості та ресурси.
1.1. Організація навчального процесу.
1.2. Методичний потенціал.
1.3. Організація виховного процесу.
1.4. Зміст освіти.
1.5. Матеріально-фінансові умови й освітня інфраструктура.
1.6. Потенціал педагогічних кадрів.
1.7. Керівництво освітньою установою й освітнім процесом.
2. Якість результатів роботи школи, її ланок, учасників освітнього процесу.
2.1. Навченість учнів і випускників.
2.2. Вихованість учнів і випускників школи.
2.3. Особистісні досягнення педагогів.
2.4. Результати удосконалювання освітнього процесу.
2.5. Досягнення школи. Рівень її впливу на суспільство, інші освітні системи.
2.6. Виконання навчального плану й інших запланованих заходів.
2.7. Соціальна ефективність діяльності школи і її ланок
ТЕЗАУРУС БАЗОВИХ ПОНЯТЬ З МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Порядок проведення моніторингу якості освіти
Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів
Використання альтернативних методів моніторингових процедур в оцінюванні якості загальної середньої освіти
Інструментарій щодо проведення моніторингових досліджень
Кiлькiсть переглядiв: 1090
Ryoske
2013-06-23 15:09:24That's a smart way of lonokig at the world....